onsdag, marts 07, 2012

Se hvad den rare postmand kom med til mig

Hej bloggen.
Jeg ved godt, der ikke har været så meget liv på bloggen på det sidste. Jeg har været syg og har ikke haft overskud til at blogge, og så ved jeg faktisk heller ikke, hvad jeg skal blogge om.
Men i morgen rejser min bedste veninde til Thailand i to uger. Jeg kommer til at savner hende utroligt meget! Vi ser næsten hinanden hver dag. Så det bliver ret hårdt uden hende. 
Men ja, idag har jeg også været syg. Men der kom en pakke fra Gina Tricot med to trøjer. 






129 kr. 




80 kr. 

Jeg er super glad for dem!! 

Håber i har det godt. 




//EMMA

1 kommentar:

  1. Super fede trøjer og rigtig skøn blog!
    Er lige blevet fast læser og tænkte at vi kunne følges?:-)

    Knus Shannon
    http://shannon-crawford.blogspot.com/

    SvarSlet